Válasz a KOMA megkeresésre

2015.02.07 13:39
Tisztelt Harpauer József Úr!

Minden tiszteletem azért, hogy Ön él állampolgári jogával, és figyelemmel kíséri saját, legszűkebb környezetében is az átláthatóság és törvényesség alakulását, sőt ezzel kapcsolatban kezdeményezéssel él.

Egyetértek Önnel abban, hogy önkormányzatunknak a törvényesség talaján kell állnia, és nekünk képviselőknek, akik mindannyiunk által befizetett közpénzek felhasználásáról, a város fejlődése, lakóinak jobb életkörülmények biztosítása érdekében döntünk, szintén a jogszabályok talaján állva átláthatónak kell lennünk. Éppen ezért kezdeményeztem egy “átláthatósági rendelet” megalkotását, melyet a többség sajnos elutasított.

Ennek ellenére úgy gondolom, hogy Székesfehérvár MJV Önkormányzata a törvényesség talaján áll, és az átlátható működésében is megfelel az általános elvárásoknak, mert nyilvános honlapján, ha nem is egy, könnyen megtalálható linken, de elérhetők a működésünk nyilvánosságához szükséges adatok.

A vagyonnyilatkozatok nyilvánossága ügyében egyetértek Önnel, hogy növelné a velünk szemben meglévő bizalmat, ha vagyonnyilatkozatunk a város hivatalos honlapján, önként vállalt alapon nyilvános lenne. Éppen ezt tartalmazta kezdeményezésem is, melynek ezt a részét a továbbiakban is javaslom egy SZMSZ módosítással, mely szerint a jelenlegi törvényi feltételeknek megfelelő adatszolgáltatást és nyilvánosságot a vagyonnyilatkozatok önkéntes nyilvánosságra hozásával az adatok elérhetősége online egyszerűsödne.

A KOMA tárgyában tett megjegyzésére csak a magam nevében tudok válaszolni Önnek. Valószínű azért nem találta meg a nevemet a köztartozás mentes adózók listáján, mert eddigi életem során a három betűböl álló vezetéknevemet nagyon sokféle módon írták még hivatalos dokumnetumokban is. A Buth formában írt név nekem is tetszik, s nem szoktam kijavítani senkit, ha így írta, de But Sándornak anyakönyveztek, és így is szerepeltem a választási okmányokban. Ebből kifolyólag ezen a néven megtalálható vagyok az Ön által idézett listán, az alábbi linken erről meggyőződhet.

Köszönettel vettem felhívását, és kívánom, hogy a továbbiakban is kísérje figyelemmel a köz érdekében végzett munkánkat, amihez erőt és egészséget kívánok!

Üdvözlettel:
But Sándor
képviselő
Együtt-a Korszakváltók Pártja
Fejér megye 1. sz VK. elnöke
06 30 2359640

Elérhetőség

Buth Sándor 8000 Székesfehérvár
Séd utca 5.
+36 30 2359640 sandor.buth@gmail.com