Nyugodj békében Géza!

2018.05.11 21:21

Megdöbbenve értesültem, hogy elment Ferenczy Géza, és szomorúan veszem tudomásul, hogy ennyi volt az élet, s Géza nincs közöttünk, az idő pedig rohan. Sokat vitatkoztunk. De mindig jobbító szándékkal, s egymás véleményét tiszteletben tartva. Még akkor is, amikor az ő kérésére 2003-ban csatlakoztam a magyarok és demokraták (MDF) csapatához, ahol ő volt a városi elnök. Sok dologban volt más véleményünk, de egyben nem, hogy magyarnak és demokratának lenni nem szégyenletes, sőt büszkén vállalható. Aztán sajnálatos módon, a párt szétesése után inkább korholt, mint megértett a helyi közéletben, de az általam vélt hibái ellenére tiszteltem. Sajnálom, mert vele végleg eltávozott egy időszak az én életemből is. 

IN MEMORIAM FERENCZY GÉZA

"Minden, mi összeköt minket …" Ez a gondolat az első, ami megfogalmazódik bennünk, amikor szomorú szívvel búcsúzunk Ferenczy Gézától. Hihetetlen a fájdalmas hír, hogy elveszítettük, hiszen mindig délceg alakja, ősz haja és jellegzetes félmosolya mindannyiunk emlékezetébe beleégett. Mégis, talán az a szellemiség, amit személyes életével képviselt, az teszi őt a legtöbbünk számára felejthetetlenné.
Nyugodj békében Géza! 
Részvétem a családnak és városunk közéletének!

Elérhetőség

Buth Sándor 8000 Székesfehérvár
Séd utca 5.
+36 30 2359640 sandor.buth@gmail.com